גישתי בטיפול

אני עובדת סוציאלית מוסמכת ב EMDR, העוסקת בפסיכותרפיה מזה 30 שנה, אני חיה בירושלים. אני אם לשני ילדים בוגרים.

בין תחומי המומחיות שלי : טראומה, דיכאון, חרדה, אובדן ושכול, פגיעות מיניות, התמודדות עם משבר ומעברי חיים, זוגיות ותקשורת בין בני זוג, דמוי עצמי וחיזור הערך העצמי
הטיפולים שלי משלבים גישות דינאמיות יחד עם טיפולים עכשווים וחדישים הממוקדים בגוף ונפש, טיפול EMDR, התמקדות - Focusing ופסיכודרמה.

אני מחוייבת לסייע לכל אדם למצוא את הכוחות והמשאבים שלו, להגמיש את התפיסה העצמית שלו, להתבונן בעצמו מתוך קבלה וסובלנות, לזהות את רצונותיו ולממש את משאלותיו מתוך ראייה חיובית ואמונה בשינוי.

אני מנחת קבוצות ופסיכודרמטיסטית, מקיימת קבוצות טיפוליות באמצעות פסיכודרמה ופלייבק ושיטות הבעתיות מגוונות.


EMDR –Eye Movement Desensitization and Reprocesing  היא שיטת טיפול חדשה ורבת עוצמה, המסייעת בעיבוד זיכרונות  טראומטיים ומצבים תקועים, ומביאה להקלה על סוגים שונים של מצוקות נפשיות.

התמקדות (Focusing) היא תהליך פשוט ומפתיע בעוצמתו, המאפשר לנו להיות בחיבור עם החוויה הפנימית החבויה בתוך גופנו. חיבור זה מביא איתו תחושה של הקלה, בהירות והזדמנות לשינוי.

הפסיכודרמה  מאפשרת לזהות ולשחרר מחסומים רגשיים ולהגיע לאיזון נפשי ולצמיחה באמצעות משחק דראמטי המעלה את הסיפור האישי של כל מופל או מטופלת.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קבוצה טיפולית באמצעות פסיכודרמה בירושלים

קבוצה קטנה לעומת קבוצה גדולה

טיפול בחלומות וסיוטים באמצעות EMDR